به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، سیدجواد احمدی گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب، مسیر روستایی دولتآباد به سمت شیرباد و کاهو و همچنینمحله زشک مسدود شده بود.
وی افزود: در لحظات ابتدایی وقوع سیلاب، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان گلبهار به ریاست فرماندار شهرستان در منطقه حاضر شدند و با پیگیری و برنامهریزی لازم، عملیات بازگشایی و لایروبی این مسیرها آغاز شد.
احمدی ادامه داد: این عملیات با تلاش راهداران اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستانهای چناران و گلبهار و با بهکارگیری ماشینآلات راهداری در حال انجام است.
به گفته او، تاکنون بخشی از مسیرهای مسدودشده بازگشایی شده و عملیات لایروبی و ایمنسازی سایر بخشها همچنان ادامه دارد.